Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСереда, 22.05.2019, 19:34


Меню сайту
Категорії розділу
Конкурси [0]
Виховна робота [23]
Оздоровлення [8]
Реферати [0]
Інформація ЗНО [1]
Дружні сайти
Флешмоб
Шкільні таланти
Опитування 1
В якій соціальній мережі ви проводите більше часу?
Всього відповідей: 429
Опитування 2
Яким, на вашу думку, має бути вчитель?
Всього відповідей: 465
Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 32
Показано матеріалів: 1-7
Сторінки: 1 2 3 4 5 »

   1.    Незважаючи на обмежені можливості дитини, ставитися до неї як до дитини з особливими потребами, яка вимагає спеціального навчання, виховання і догляду.
   2.    За допомогою спеціальних рекомендацій, порад та інструкцій дефектолога, соціального педагога, лікаря чи реабілітолога поступово і цілеспрямовано:
   •    навчати дитину альтернативних способів спілкування;
   •    навчати основних правил поведінки;
   •    прищеплювати навички самообслуго¬вування;
   •    формувати вміння, що допоможуть по¬долати стреси;
   •    виявляти та розвивати творчі здібності;
   •    розвивати зорове, слухове, тактильне сприйняття.
   3.    Створювати середовище емоційної без¬пеки:
   •    дитина має виховуватися в атмосфері любові та добрих стосунків між усіма членами сім’ї;
   •    слід додержуватися постійного режиму дня;
   •    треба позбавитися небезпечних речей, предметів, що спричиняють у дитини страх чи іншу негативну емоційну реакцію.
   4.    Відвідувати групи підтримки і взаємо¬допомоги, де можна відверто висловлювати свої думки.
   5.    Батьки повинні навчитися:
   •    поважати дитину;
   •    сприймати її такою, яка вона є;
   •    хвалити й заохочувати до пізнання нового;
   •    стимулювати до дії через гру;
   •    розмовляти з дитиною, слухати її, спостерігати за нею;
   •    не боятися щохвилини за її життя;
   •    не піддаватися всім примхам і вимогам дитини;
   •    бути реалістом щодо своїх можливостей;
   •    підтримувати і допомагати один одному;
   •    не забувати про себе, ставитися до себе позитивно й розвивати в себе почуття гумору;
   6.    Брати тайм-аут.
Розв’язувати ці завдання можна лише тоді, коли батькам надати своєчасну соціально-педагогічну і психологічну допомогу. Соціально-педагогічна допомога сім’ї, яка виховує дитину з особливими потребами, — це сімейноцентрована практика, що спрямована на соціалізацію дитини.

 

Оздоровлення | Переглядів: 186 | Додав: Svitla0412 | Дата: 03.04.2016

   У процесі виховання та догляду дитини ви маєте бути уважними, спостерігаючи за відповідністю (чи невідповідністю) психофізичного розвитку її віку; відстежувати своєчасність проходження основних етапів розвитку (коли почала сиділи, вставати, фіксувати погляд, стежити за рухом іграшки, брати її  в руку, координувати рухи руки і погляду, коли з’явилися агукання і лепет, перші слова тощо).
   Зверніть увагу на емоційний розвиток дитини. Якщо в її поведінці вчасно не формуються такі яскраві вияви емоційного розвитку як усмішка, інтерес до обличчя людини, впізнавання близьких, адекватний відгук на вплив ззовні; спостерігається пасивність у контактах з оточенням, або, навпаки, надмірна збудливість, - це має насторожити вас. Не розцінюйте ці тривожні тенденції як прояв особливого характеру малюка.
   Ви, як батьки маєте правильно розуміти суть порушення дитини, а також відповідні особливості її розвитку. В одних випадках дитині не приділяють достатньої уваги: не розуміючи особливостей її розвитку, не вміючи знайти до неї правильний підхід, батьки виховують її стихійно, під впливом обставин. Це, звісно, призводить до  того, що вона відстає в розвитку, часто неадекватно реагує на певні вимоги. В інших обставинах батьки надмірно опікають, оберігають від усіляких труднощів, намагаються все зробити для неї і замість неї. Вони стають очима, вухами, руками… Відтак діти стають безпорадними і також відстають у розвитку. Термін «сліпа любов».
   Ось чому ви маєте докласти максимум зусиль для фізичного, розумового та емоційного формування малюка, зважаючи на те, що процес буде тривалим і непростим.
   Якщо ви будете терплячим і не квапитимете дитину, вона поступово навчиться всього.Намагайтесь зробити так, щоб малюк постійно відчував, що спілкування з ним приносить вам радість. Так йому буде значно легше навчатися.

Якщо ваша дитина народилась не такою, як інші

   Якщо ваша дитина народилась не такою, як інші, ви, безумовно, матимете проблем більше, ніж інші батьки. Перед вами, напевно, постануть запитання, на більшість із яких ви не зможете знайти відповіді одразу: "Чому це сталося з моєю дитиною?", "Чи немає в тому, що сталося, нашої вини?", "Чи можна щось зробити для того, щоб урятувати дитину, виправити відхилення?", "Якою виросте моя дитина, як складеться її доля?", "Як жити далі?".
   Такі проблеми хвилюють багатьох батьків, адже щодня на світ народжуються немовлята, яких ми називаємо дітьми з особливими потребами, На них, як і на кожного малюка, чекає своя неповторна доля. Однак для того, щоб спробувати зробити його щасливим, вам необхідно реально оцінювати ситуацію і не впадати у відчай, Адже стрес через інвалідність переживають батьки, а не малята. Бо якщо дитину просто люблять усі, хто її оточує, піклуються про неї, вона не усвідомлює  того, що чимось відрізняється від більшості.
   Пам’ятайте: ви не самі. За всю історію розвитку суспільства набуто цінний досвід лікування, догляду та виховання таких дітей.

Оздоровлення | Переглядів: 218 | Додав: Svitla0412 | Дата: 15.03.2016

ПРОЯВИ ФАЛЬШИВОГО АВТОРИТЕТУ БАТЬКІВ, ЯКИЙ ШКОДИТЬ ВИХОВАННЮ ДІТЕЙ

А.С.Макаренко у «Книзі для батьків» класифікує авторитет у сімейному вихованні за такими видами:
1. Авторитет придушення (пригноблення) - батьки завжди сердиті, за кожну дрібничку вибухають громом, часто хапаються за палицю чи пасок, кожну провину дитини відзначають покаранням. При цьому діти виростають затурканими, безпорадними, або самодурами, відплачуючи за пригноблене дитинство.
2. Авторитет віддалі  - батько або мати тримають дітей на відстані, окремо від дітей обідають, для розмови запрошують дитину в кабінет, окремо розважаються, у батьків своє життя, а в дітей — своє.
3. Авторитет чванства — батько або мати вважає себе начальством і на роботі, і дома, батьки бундючаться та надуваються, дома тільки й розмови про свої достоїнства, заслуги, зверхньо ставляться до інших людей, дивлячись на пихатих батьків, діти також вихваляються: мій тато - начальник, мій тато - знаменитість.
4. Авторитет педантизму -  батьки переконані, що діти повинні з трепетом їх вислуховувати; розпорядження дають холодним офіційним тоном, виявляють прискіпливість до дітей з приводу найменших дрібниць.
5. Авторитет резонерства - батьки "з'їдають" дитину своїми повчаннями, безкінечними напучуваннями, привносять у сім'ю надмірну серйозність.
6. Авторитет любові - щоб діти слухалися батьків, треба, на їх думку, на кожному кроці виказувати їм свою любов, тому вони надмірно вдаються до ніжних слів, пестощів, вимагають від дітей ніжності і любові, якщо дитина не слухається, її негайно питають: "Значить, ти тата не любиш?".
7. Авторитет доброти -  дитяча слухняність викликається не поцілунками та ласкавими словами, а поступливістю, лагідністю, добротою, батьки усе дозволяють дітям, уникають будь-яких конфліктів, ладні пожертвувати чим завгодно, аби тільки все було гаразд. У таких сім'ях дитина «кумир сім'ї».
8. Авторитет дружби - батьки проголошують, що вони друзі для своїх дітей, зникає різниця у віці, авторитеті, діти починають виховувати батьків, насміхаються над батьками, грубо обривають, не поділяють

 думки батьків.
9. Авторитет підкупу - слухняність купується подарунками та обіцянками, навіть грішми, за добрі оцінки платять дітям за встановленою таксою, заявляють: якщо будеш слухатися - куплю велосипед.
       А.С.Макаренко відзначає, що справжній авторитет ґрунтується на любові, повазі до особистості дитини в поєднанні з високою вимогливістю до неї. Батьки, які прагнуть до піднесення педагогічної культури, мають постійно аналізувати свої дії, критично ставитися до фальшивого авторитету, витісняти його прояви з власної поведінки.

 

Виховна робота | Переглядів: 188 | Додав: Svitla0412 | Дата: 12.11.2015

ЗАГАЛЬНІ УМОВИ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ ВИЗНАЧЕНІ А.МАКАРЕНКОМ

* треба правильно виховувати, щоб потім не довелося займатися перевихованням; 
* треба пам’ятати, що саме ви керуєте сім’єю, а не діти вами;
*  необхідно мати точну мету і програму виховної роботи; 
* треба завжди пам’ятати, що дитина – не тільки ваша радість, але й майбутній громадянин, що ви відповідаєте за неї перед країною; 
* треба насамперед самому бути громадянином і вносити своє громадянське самопочуття у сім’ю; 
* треба ставити суворі вимоги до власної поведінки; 
* не слід покладатися ні на які рецепти і фокуси виховання, треба бути серйозним, простим і щирим; 
* не треба розраховувати на велику витрату часу, треба вміти керувати дитиною, а не оберігати її від життя.
 

 

Виховна робота | Переглядів: 183 | Додав: Svitla0412 | Дата: 12.11.2015

Виховна робота | Переглядів: 387 | Додав: Svitla | Дата: 02.02.2014

ПАМ'ЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ НА ЧАС ЗИМОВИХ КАНІКУЛ

   Зимові канікули – пора відпочинку, свят та розваг. Саме тому необхідно пам’ятати про необхідність дотримання елементарних правил поводження в побуті, у громадських місцях, на вулицях тощо. З метою попередження нещасних випадків, травматизму просимо вас дотримуватися таких правил безпеки:
   - не залишайте дітей без нагляду. Ви повинні знати, де і з ким знаходиться ваша дитина;
   - слідкуйте, щоб діти обережно поводилися з вогнем;
   - пам’ятайте: використання піротехнічних засобів (петард, бенгальських вогнів, хлопавок) небезпечне для життя і здоров’я;
   - нагадуйте дітям, що необхідно дотримуватися правил дорожнього руху;
   - не дозволяйте, щоб діти ходили на водоймища, які ще не вкриті кригою або вкриті тонкою кригою;
   - нагадуйте дітям правила поводження з побутовим газом під час користування газовими плитами;
   - пам’ятайте про правила поводження з дикими та бездоглядними свійськими тваринами.
   Будьте вкрай обережні, бережіть своє життя та життя своїх близьких! Дотримуйтеся правил безпеки життєдіяльності, привчайте до цього дітей! Пам’ятайте: ваше життя – у ваших руках, намагайтеся зробити все, щоб зберегти його.
   Свято запам’ятається надовго, якщо воно пройде без проблем. А подбати про це повинні Ви самі. 

У разі необхідності телефонуйте: 
При пожежі – «101» 
До міліції – «102» 
Швидка допомога – «103»  
Служба газу – «104» 

Виховна робота | Переглядів: 392 | Додав: Svitla | Дата: 27.12.2013

У п’ятому класі багато що для дітей стає новим: вчителі, предмети, форма навчання, а інколи і однокласники.
 Найбільш складним для п’ятикласника є перехід від одного звичного вчителя до взаємодії із декількома вчителями-предметниками.        Ламаються стереотипи, самооцінка дитини: адже тепер його оцінює не один педагог, а декілька.
 Важливі моменти переходу з початкової школи в середню:
 *  Діти пізнають свої слабкі і сильні сторони.
 *  Діти вчаться дивитися на себе очима різних людей.
 *  Діти вчаться гнучко перебудовувати свою поведінку залежно від ситуації і людини, з якою спілкуються.
 Труднощі переходу з початкової школи в середню:
 *  Поступове зниження інтересу до навчальної діяльності.
 *  Складні фізіологічні зміни, які супроводжують статеве дозрівання.
 *  Небезпечні експерименти (куріння, сумнівні знайомства, «погані» компанії).

ПОРАДИ БАТЬКАМ П'ЯТИКЛАСНИКІВ

1. Якщо Вас щось турбує в поведінці дитини, якомога швидше зустріньтеся і обговоріть це із класним керівником, шкільним психологом.
2. Якщо в родині відбулися події, що вплинули на психологічний стан дитини, повідомте про це класного керівника. Саме зміни в сімейному житті часто пояснюють раптові зміни в поведінці дітей.
3. Цікавтеся шкільними справами, обговорюйте складні ситуації, разом шукайте вихід із конфліктів.
4. Допоможіть дитині вивчити імена нових учителів, запропонуйте описати їх, виділити якісь особливі риси.
5. Порадьте дитині в складних ситуаціях звертатися за порадою до класного керівника, шкільного психолога.
6. Привчайте дитину до самостійності поступово: вона має сама збирати портфель, телефонувати однокласникам і питати про уроки тощо. Не слід відразу послаблювати контроль за навчальною діяльністю, якщо в період навчання в початковій школі вона звикла до контролю з вашого боку.
7. Основними помічниками у складних ситуаціях є терпіння, увага, розуміння.
8. Не обмежуйте свій інтерес звичайним питанням типу: «Як пройшов твій день у школі?». Кожного тижня вибирайте час, вільний від домашніх справ, і уважно розмовляйте з дитиною про школу. Запам’ятовуйте окремі імена, події та деталі, про які дитина вам повідомляє, використовуйте їх надалі для того, щоб починати подібні розмови про школу. Не пов’язуйте оцінки за успішність дитини зі своєю системою покарань і заохочень.
9. Ваша дитина має оцінювати свою гарну успішність як нагороду, а неуспішність — як покарання. Якщо у дитини навчання йде добре, проявляйте частіше свою радість. Висловлюйте заклопотаність, якщо у дитини не все добре в школі. Постарайтеся наскільки можливо, не встановлювати покарань і заохочень вони можуть привести до емоційних проблем.
10. Допомагайте дитині виконувати домашні завдання, але не робіть їх самі. Продемонструйте інтерес до цих завдань. Якщо дитина звертається до вас з питаннями, пов’язаними з домашніми завданнями, допоможіть їй знайти відповіді самостійно, а не підказуйте їх. Допоможіть дитині відчути інтерес до того, що викладають у школі.
11. З’ясуйте, що взагалі цікавить вашу дитину, а потім встановіть зв’язок між його інтересами і предметами, що вивчаються в школі. Наприклад, любов дитини до фільмів можна перетворити на прагнення читати книги, подарувавши книгу, по якій поставлений фільм. Шукайте будь-які можливості, щоб дитина могла застосувати свої знання, отримані в школі, в домашній діяльності. Наприклад, доручіть їй розрахувати необхідну кількість продуктів для приготування їжі або необхідну кількість фарби, щоб пофарбувати певну поверхню.
12. Особливі зусилля прикладайте для того, щоб підтримати спокійну та стабільну атмосферу в домі, коли в житті дитини відбуваються зміни. Намагайтеся уникнути великих змін чи порушень в домашній атмосфері. Спокій домашнього життя допоможе дитині більш ефективно вирішувати проблеми в школі.

Виховна робота | Переглядів: 483 | Додав: Svitla | Дата: 08.08.2013

Форма входу

Наші координати
30400, Хмельницька область м.Шепетівка вул.Судилківська,19 телефон/факс: (03840)4-10-05
E-mail: zosh3sh@i.ua
Пошук
Наша кнопка
Гаряча лінія
Цікаві новини
Погода в Шепетівці
Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2019
Безкоштовний хостинг uCoz