Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонеділок, 17.06.2019, 07:16


Меню сайту
Категорії розділу
Методична робота [10]
Пропонуємо скористатись цікавими розробками
Досвід роботи вчителів [9]
Наукові роботи учнів [3]
Виховна робота [13]
Корисне [5]
Корисні файли для використання у роботі закладу.
Дружні сайти
Флешмоб
Шкільні таланти
Опитування 1
В якій соціальній мережі ви проводите більше часу?
Всього відповідей: 429
Опитування 2
Яким, на вашу думку, має бути вчитель?
Всього відповідей: 465

Наш досвід

Головна » Файли » Досвід роботи вчителів

Урок української мови з вивчення творчості Павла Тичини
[ Викачати з сервера (8.24 Mb) ] 20.05.2012, 18:29

Тема. У сонцетворних звуках кларнетів. Життєвий і творчий шлях Павла Григоровича Тичини. 

Мета. Познайомити учнів з фактами життя і творчості поета, допомогти зрозуміти ранню поезію Павла Тичини через комплексне сприймання різних видів мистецтва; сприяти поглибленню творчої уяви й образного мислення учнів; формувати естетичне ставлення до життя, до поезії; розвивати емоції, почуття, уміння сприймати твори на слух; створювати сприятливі умови для формування толерантності, розуміння і співчуття. 

Тип уроку. Урок вивчення біографії письменника.

Обладнання. Портрети поета, його вірші, аудіо записи пісень, пейзажі, підручник, кольорові олівці, великий паперовий куб. 

Хід уроку

1. Організація класу.

Учитель. Ви бачите перед собою сьогодні кольорові олівці і папір, а також різноманітні пейзажі, це допоможе нам сьогодні висловлювати свої думки і почуття на уроці.

2. Актуалізація опорних знань.

Прослухайте пісню у виконанні сестер Тельнюк, створіть власний пейзаж.

Діти слухають пісню на слова Павла Тичини «Я стою на кручі».

Учитель. Який настрій створила ця поезія? Що навіяла? Яким ви уявляєте її автора? Який пейзаж ви створили? Опишіть це на грані куба.Відповіді учнів.

3. Оголошення теми, мети, завдань уроку.

Учитель.Іноді дивуєшся, як щедро природа наділяє деяких людей талантами. Рясно впала Божа благодать і на Павла Тичину.Проте, маючи дар співака, музиканта і живописця, він став поетом. Безперечно, в цьому немалу роль зіграв Михайло Коцюбинський, який підтримав іскру Божу хлопця. А ще, можливо, доленосний вибір зумовлювався тим , що слово має здатність відтворювати світ всіма засобами мистецтва: слово може і змалювати, і озвучити, і розказати. А як же бути тим, хто не має ніякого хисту? Невже така людина нічого не варта…Ні, мудра природа наділила решту людей чарівним умінням розуміти мистецтво, відчувати його красу. Це теж високий талант! Правда, споглядач мистецтва, як і митець, мусить плекати й розвивати свій талант, учитися душею відчувати тонкощі слова, музики, живопису, вміти відрізняти справжнє від примітивного. І в цьому розумінні Тичина — неперевершений учитель.

Категорія: Досвід роботи вчителів | Додав: Svitla
Переглядів: 1578 | Завантажень: 183 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Наші координати
30400, Хмельницька область м.Шепетівка вул.Судилківська,19 телефон/факс: (03840)4-10-05
E-mail: zosh3sh@i.ua
Пошук
Наша кнопка
Гаряча лінія
Цікаві новини
Погода в Шепетівці
Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2019
Безкоштовний хостинг uCoz