Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСереда, 18.09.2019, 11:01


Меню сайту
Категорії розділу
Виховні заходи [283]Результати [121]
Навчання [132]Оздоровлення [60]
Конкурси [9]Вітання [50]
Дружні сайти
Флешмоб
Шкільні таланти
Опитування 1
В якій соціальній мережі ви проводите більше часу?
Всього відповідей: 430
Опитування 2
Яким, на вашу думку, має бути вчитель?
Всього відповідей: 467

Педрада грудень 2013


До уваги педагогів!

З 03.12. по 09.12.2013 року  проводиться Інтернет-педрада.

Просимо Вас взяти участь в Інтернет-педраді:

висловити свою точку зору з проблеми, записати пропозиції та рекомендації
(http://szosh3.ucoz.ru/forum/6-29-1)


ПЕДАГОГІЧНА РАДА НА ТЕМУ

"ВПЛИВ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ТА ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛЯ НА РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ  НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ”

"...Немає людей більш допитливих, невгамовних,

більш одержимих думками про творчість, як  учителі".


В. Сухомлинський

Форма проведення: ПЕДРАДА-ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦІЯ


Питання для обговорення з власного досвіду роботи з наведеними прикладами

1.     Яким має бути сучасний урок, що забезпечив би високу результативність навчально-виховного процесу?

2.     Роль особистості вчителя у забезпеченні результативності навчально-виховного процесу.

3.     Роль і місце нових ефективних форм і методів організації  навчання у забезпеченні його результативності.

4.     Чи складалась у вас своя система методів, що забезпечують високу результативність навчання?

5.     Як ви поповнюєте науково-методичні знання та удосконалюєте свою професійну підготовку?

6.     Чи погоджуєтесь ви із висловом "Мудрість влади педагога – це велика творчість і праця над собою”?

7.     Результативність – це що? Високий бал, міцні знання чи велика зацікавленість предметом?


Література

1.     Інтернет-ресурси

2.     Л.В.Зазуліна. Курс «педагогічна інноватика».

3.     Т.М.Хлєбнікова. Управління навчальною діяльністю.

4.     О.Пометун. Інтерактивні методики та системи навчання.

5.     М.М.Поташнік. Вимоги до сучасного уроку.

6.     К.О.Баханов. Організація особистіно орієнтованого навчання.

7.     В.Ковальчук. Інноваційні підходи до організації навчального процесу.

8.     В.Ковальчук. Ефективний урок: технології, структура, аналіз.

9.     О.Пометун. Сучасний урок.

10.  Г.К.Селевко. Сучасні освітні технології.

11.  М.В.Гадецький. Організація навчального процесу в сучасній школі.


                        ДОПОВІДЬ ЗАСТУПНИКА ДИРЕКТОРА З НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ ХІМ'ЯК Т.М.


Важливим фактором підвищення кваліфікації педагогів, від рівня якої залежить удосконалення навчально-виховного процесу в школі є методична служба. Саме вона забезпечує безперервний, системний характер науково-методичної роботи, безпосередньо пов'язаної з вирішенням наступної проблеми: „Шляхи формування і розвитку ключових компетенцій вчителя та учня в сучасних умовах”,  ходом і результатами навчально-виховного процесу.

Методичні структури проводять свої заняття, використовуючи такі форми як: засідання методичних об’єднань, творчих груп,  круглих столів, диспутів, дискусій, семінари-практикуми.

Контрольно-аналітична діяльність вчителів школи з реалізації науково-педагогічної тематики має місце на методичних оперативках, які проводяться щомісячно. На них регулюються такі питання; " Про використання нових технологій навчання", ”Про системний підхід до управління виховним процесом", ”Про наслідки превентивного виховання учнів" та інші.

Виходячи із вище означеного, ми вбачаємо головними цілями діяльності методичної служби – створити в колективі атмосферу успішного інноваційного середовища, розвинути творчий потенціал педагога, підвищити професійну компетентність, зорієнтувати на успіх, створити належний імідж навчального закладу.

Реалізація цих цілей, на наш погляд, вимагає в системі науково-методичної роботи школи вирішеннятаких завдань:

·Інформаційне забезпечення педагогічних працівників з питань педагогіки (практичної педагогіки), психології, фахових дисциплін (дбаємо про поповнення шкільної бібіотеки фаховими газетами і журналами, що дає змогу вчителям неперервно підвищувати свою самоосвіту, на базі шкільної бібліотеки діє служба інфорування).

·Апробація нових освітніх технологій та систем (через роботу творчих, проблемних груп організовуємо апробацію інновацій, результати апробації регулярно заслуховуємо на усіх рівнях: засідання МО, семінар-практикум, майстер-клас, педагогічна рада).

·Всебічний розвиток  творчих здібностей педагогів, формування у них навичок науково-дослідницької роботи (з цією метою забезпечуємо діяьність різних форм науково-методичної роботи педагогів школи).

·Сприяння виробленою в учителів умінь і навичок самостійної роботи з метою неперервного підвищення своєї кваліфікації та вдосконалення педагогічної майстерності (дбаємо про своєчасне проходження курсової підготовки педагогами школи, в 2013 році курсову підготовку пройшли 13 педагогів, відповідно до їх запитів і фахових потреб, скеровуємо самоосвітню роботу педагогів).

·Допомога вчителям аналізувати рівень навчальних досягнень учнів, рівень їх вихованості, розвитку; визначати коефіцієнт самореалізації (через систему інструктивно-методичних нарад, індивідуальне консультування, допомоги в укладанні робочого портфоліо).

Реалізації цих завдань підпорядкована і структура і зміст науково-методичної роботи. Науково-методична рада забезпечує оптимальний зміст, новітні форми і методи роботи, що сприяють росту та розвитку творчої активності і майстерності педагогів, впровадженню досягнень психолого-педагогічної науки і досвіду у практику роботи педагогічного колективу школи.

За останні два роки вивчено та узагальнено наказами по школі систему роботи вчителів Дубенець з питання «Використання ІКТ на уроках географії та в позаурочний час», Юр’євої О.М. – «Формування критичного творчого мислення у контексті вивчення життєпису письменника, життєтворчої спрямованості вивчення української мови та літератури», Банкової Л.О. – «Застосування інноваційних технологій на уроках географії», Пастушок Т.Л. – «Вироблення комунікативних умінь і навичок учнів на уроках української мови та літератури», Гребенюк В.М. – «Формування комунікативних компетенцій учнів через впровадження інтерактивних форм навчання на уроках англійської мови», Поліщук С.А. – «Розвиток критичного мислення учнів початкових класів».  Під час вивчення системи роботи вчителів адміністрація школи звертає особливу увагу на ефективність праці педагога, його здатність якісно організувати навчально-виховний процес, домагання максимально можливого засвоєння учнями програмового матеріалу, формування учнівських компетенцій.

До позитивів, що характеризують результативність науково-методичної роботи в школі, слід віднести:

-              зростання методичного рівня педагогів (за результатами атестації педпрацівників);

Вчитель-методист - 1

Старший вчитель -  10

Вища категорія - 14

І категорія - 8

ІІ категорія - 11

Спеціаліст - 2

-              розробка вчителями дидактичних матеріалів для роботи з дітьми різного рівня розвитку;

-              участь вчителів у творчих професійних конкурсах „Учитель року”, виставці педагогічних інновацій «Хмельниччина на шляхах реформування», публікації у освітянській пресі та на сторінках інтернет-видань (Заступник директора з виховної роботи Діденко Т.В. ділилась власним досвідом на сторінках журналу «Виховна робота в школі», Гальчин Н.І., Дідик Ю.В. на сторінках журналу «Позакласний час», Гребенюк В.М на сторінках фахового журналу «English», Окунєвич т.П., Протас Н.В. інтернет);

-              залучення учнів (починаючи вже з 3-го класу) до науково-дослідницької роботи, що здійснюється під керівництвом педагогів школи; Так  членами  МАН у 2012-2013 н.р. було 12 учнів (2013-2014 – 9 учнів), кількість призових місць на рівні міста дещо знизилась з 8 до 7-ми – це  наукові роботи з української мови кер. Юр’єва О.М., з археології кер. Захарец С.М., мистецтвознавства кер. Окунєвич Т.П., біології кер. Мельник О.М., з хімії кер. Черниш В.В. були визнані кращими на рівні міста і посіли 2-3 місця, а наукова робота з етнології кер. Линник О.П. брала участь у обласному етапі. У заочному конкурсі науково-дослідницьких робіт МАН з хімії посіла ІІІ місце кер. Черниш В.В.

-              результативність підготовки учнів до участі в інтелектуальних змаганнях і конкурсах (олімпіадах, турнірах, конкурсах, наукових фестивалях); порівняно з 2011 роком у 2012 році. 14 учнів (минулого року лише 3) посіли призові місця ІІ, ІІІ місце з математики, , ІІІ місце з хімії, ІІІ місце з географії, ІІ місце з української мови та літератури та ІІІ місце з російської мови, ІІІ місце з економіки, ІІІ місце з історії, ІІ місце з російської мови, ІІІ місце з української мови та літератури,  ІІІ місце з іноземної мови, ІІІ місце з російської мови, 2-х  місця з трудового навчання на міському рівні.

Учні школи беруть участь у різноманітних предметних конкурсах. 108 учнів школи в цьому році взяли участь у Міжнародному математичному конкурсі „Кенгуру”, 44 учні отримали високий результат і були нагороджені червоними дипломами,  50 учнів отримали достатній результат, а 14 учнів були учасниками (керівник підготовки матеріалів до конкурсу вчитель математики Лесюк Світлана Василівна).

30 учнів нашої школи брали участь у Всеукраїнському фізичному конкурсі "Левеня", за результатами якого 12 учнів показали відмінний результат, 14 - добрий результат – всі  нагороджені дипломами, 4 учні були учасниками (кер. Маліновська М.М).

180 учнів брали участь у 2-х етапах Всеукраїнського біологічного конкурсу "Колосок", за результатами якого показали високий та добрий результати - всі нагороджені дипломами (кер. Дубенець О.П.).

У всеукраїнській олімпіаді з англійської мови взяли участь 12 учнів, 2-є стали лауреатами вч. Гребенюк В.М., Петрук О.М.

Протягом року учні школи брали участь у конкурсах різних рівнів. Призером міського етапу Міжнародного конкурсу знавців української мови ім. П.Яцика стали: учень 6 класу Кость Владислав (ІІІ місце), учениця 7 класу Гурська Дарія (ІІ місце), учениця 8 класу Ястрижемська Дарина (ІІІ місце), учень 4 класу Стукало Віталій (ІІІ місце), учениця 9 класу Гавадза Мальвіна (ІІ місце), учениця 10 класу Панцюк Софія (ІІІ місце), у конкурсі юних журналістів І місце посіла Марченко Марія (кер. Юр’єва О.М.), учень 8 класу Юр’єв Богдан (кер. Юр’єва О.М.) посів ІІ місце у міському конкурсі читців, стали призерами міського Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської і студентської молоді ім.Т.Шевченка учениця 7-Б класу Гурська Дарія, учениця 7-Б класу Ляшкова Олена (кер. Юр’єва О.М.) посіла І місце у міському етапі конкурсу «Людина і ліс» результати обласного ще не відомі. Кукалець Богдан став переможцем на міському та обласному конкурсі технічної творчості (кер. Ланчук І.Д.). Особливо хочеться подякувати секретарю школи Швець С.В. за створення і наповнення сайту школи. уже впродовж багатьох років ми входимо в першу 10-ку кращих сайтів області, а у 2013 році наш сайт посів ІІ місце на обласному рівні.

-              нових інформаційних технологій всі вчителі школи пройшли курсі «Intel. Навчання для майбутнього» та цифрових технологій;

-              високий рівень вступу випускників  до ВНЗ

Адміністраці школи та завідуючі кабінетами постійно дбають про естетичне оформлення робочих місць кожного вчителя, інтер’єру школи, експозицій музею, з урахуванням вимог дизайну.

Підводячи підсумок, хочеться відмітити, що в загальному вчителі школи володіють інноваційними формами роботи, розуміють їх необхідність і важливість в роботі з учнями.

Завдання що стоїть перед адміністрацією школи – навчити педагогів дослідницькому підходу до власної педагогічної діяльності, визначити перспективи професійного зростання педагогічного колективу в цілому і кожного педагога

Модернізаційні зміни в структурі і змісті сучасної освіти потребують пошуку нових підходів до моделювання ефективної системи науково-методичної роботи з педагогічними кадрами, яка б успішно функціонувала в постійному режимі оновлення і розвитку, ґрунтувалась на наукових засадах, сприяла підвищенню рівня загальнодидактичної, методичної, технологічної і психологічної підготовки педагогів до підвищення якості навчально-виховного процесу, забезпечувала розвиток творчого потенціалу педколективів.

Народна мудрість гласить: Тільки досвід створює настоящого майстра.

В сучасному світі, коли дуже швидко змінюються соціально-економічні умови життя суспільства, педагог повинен відповідати цим новим умовам, йому необходно постійно вчитись, підвищувати свою кваліфікацію, розширювати кругозір.

Свій виступ хочу закінчити віршом Риленкової

 Хоть выйди ты не в белый свет,

А в поле за околицей, -

Пока идёшь за кем-то вслед

Дорога не запомнится.

Зато куда б ты ни попал

И по какой распутице,

Дорога та, что сам искал

Вовек не позабудется.




 


Форма входу

Наші координати
30400, Хмельницька область м.Шепетівка вул.Судилківська,19 телефон/факс: (03840)4-10-05
E-mail: zosh3sh@i.ua
Пошук
Наша кнопка
Гаряча лінія
Цікаві новини
Погода в Шепетівці
Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2019
Безкоштовний хостинг uCoz
%