Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 21.10.2018, 02:32


[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 2
  • 1
  • 2
  • »
Форум » Учительська » Педагогічна рада » Педагогічна рада 21.11-24.11.2017 р.
Педагогічна рада 21.11-24.11.2017 р.
Svitla0412Дата: Вівторок, 21.11.2017, 15:49 | Повідомлення # 1
Рядовий
Група: Администраторы
Повідомлень: 4
Статус: Offline
На сторінці "Методична робота"  у вкладці "Педагогічна рада 21.11-24.11.2017" розміщено план педагогічної ради на тему "Про роботу педагогічного колективу з охорони праці, безпеки життєдіяльності та створення безпечних умов для учасників освітнього процесу і профілактики травматизму у школі". 
Висловлюйте свою точку зору з даного питання та записуйте пропозиції та рекомендації у цій темі.
 
sonДата: Вівторок, 21.11.2017, 21:45 | Повідомлення # 2
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 3
Статус: Offline
Пропозиція та рекомендація у проведенні бесід в класі:

БЕСІДИЗ ПОПЕРЕДЖЕННЯ ДИТЯЧОГО ТРАВМАТИЗМУ 

1. Інструктаж з правил безпеки на вулиці, у школі, на спортмайданчику, під час перерви та навчальних занять. Вересень
2. Небезпека будівельних майданчиків. Жовтень
3. Безпека під час перебування на вулиці під час осінніх канікул. Жовтень
4. Обережно, ожеледиця! Правила вуличного руху. Правила поведінки на замерзлих водоймах. Листопад
5. Правила безпеки під час проведення новорічних ранків. Грудень
6. Правила безпечної поведінки під час зимових канікул. Грудень
7. Правила безпечної поведінки у поїзді, автобусі та громадських місцях. Січень
8. Заходи по запобіганню захворювання на грип. Лютий
9. Обережно, бурульки! Небезпека знаходження під дахами будинків. Лютий
10. Правила безпечної поведінки під час весняних канікул. Березень
11. Бесіда про необхідність обережного поводження учнів у селищі після навчальних занять. Квітень
12. Правила безпечної поведінки на воді. Травень
13. Профілактика травматизму під час навчальної практики та під час літніх канікул. Червень

Окунєвич Т.П.
 
malinovskamaiiaДата: Четвер, 23.11.2017, 19:44 | Повідомлення # 3
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 2
Статус: Offline
Організація роботи вчителя фізики з безпекижиттєдіяльності в кабінеті фізики та астрономії 
Відповідно до Положення про організацію охорони праці завідувачі кабінетів фізики та астрономії, учителі, керівники фізичних та астрономічних гуртків несуть відповідальність за безпечний стан робочих місць, обладнання, приладів, інвентарю тощо. Вони здійснюють заходи для створення здорових і безпечних умов навчально-виховного процесу, забезпечують виконання чинних правил і норм з безпеки і гігієни праці та навчання.Перед початком нового навчального року кабінети (лабораторії) навчального закладу приймає комісія, створена за наказом  керівника навчального закладу, про що складається акт-дозвіл  на проведення занять.Під час проведення занять з  використанням засобів інформаційних та комунікаційних технологій вимоги безпеки визначаються Правилами безпеки під час навчання в кабінетах інформатики.У кабінетах дозволяється користуватися кіно-, відео- та мультимедійною апаратурою за умов, якщо:забезпечено вихід з кабінету в коридор або на сходову площадку; електропроводка в кабінеті стаціонарна і виконана відповідно до вимог Правил безпечної експлуатації електроустановок;виконується інструкція з експлуатації апаратури.Сучасні технічні засоби навчання, до яких належать комп’ютер, мультимедійний проектор, проекційний екран та інтерактивна дошка, повинні бути заземлені за схемами, які розміщені в технічних описах та інструкціях, що додаються до пристроїв.Електронні засоби загального та навчального призначення для кабінетів фізики та астрономії повинні мати гриф  відповідно до «Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 № 537, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10.07.2008 за № 628/15319, та позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи відповідно до «Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи», затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 14.03.2006 № 120, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 31.03.2006 за №362/12236. Учитель, який проводить навчання в кабінеті фізики та астрономії повинен перевіряти комплектність протипожежного обладнання, засобів надання першої допомоги та стежити їх справним станом. Ручні вогнегасники повинні навішуватися на вертикальні конструкції на висоті не більше як 1,5 м від рівня підлоги до нижнього торця вогнегасника на видних і легкодоступних місцях, які унеможливлюють їх пошкодження, попадання прямих сонячних променів та безпосередню дію опалювальних та нагрівальних приладів, по змозі ближче до виходу із приміщення. Вогнегасники повинні встановлюватися таким чином, щоб можна було визначити тип вогнегасника, прочитати на його корпусі інструкцію з користування, а також зручно було його зняти. Поруч з вогнегасником рекомендується  компактно розміщувати   пісок, покривала вогнетривкі, інструкцію з правил пожежної безпеки,  написи з телефонами
пожежної  охорони  і прізвища посадових осіб, відповідальних за пожежну безпеку. Кабінети фізики та астрономії обладнуються аптечкою з набором медикаментів, перев’язувальних засобів і приладь та інформацією  про місце знаходження і номер телефону  найближчого лікувально-профілактичного закладу, де можуть надати кваліфіковану медичну допомогу.У разі скоєння нещасного випадку, що трапився з учнем під час проведення навчально-виховного процесу в кабінеті (лабораторії) учитель повинен терміново організувати надання першої допомоги потерпілому відповідно до Положення про порядок розслідування нещасних випадків. Учитель повинен систематично контролювати роботу лаборанта і надавати йому практичну допомогу з метою попередження нещасних випадків. Лаборант, який працює під керівництвом завідувача кабінету, учителя,  відповідає за зберігання обладнання, підготовку його до лабораторних і практичних робіт, демонстраційних дослідів, здійснює профілактичне обслуговування (видалення вологи і витирання  пилу, змащування окремих деталей тощо) приладів та апаратури, пристроїв і приладдя.Під час проведення навчально-виховного процесу вчитель проводить з учнями інструктаж із безпеки життєдіяльності. Програми їх проведення повинні містити питання особистої безпеки та безпеки оточуючих відповідно до напряму проведення заходів. Такі інструктажі проводяться у вигляді інформацій про небезпеки, бесід з наступною перевіркою знань та навичок, ігрових тренінгів тощо. У кожному конкретному випадку вчитель, який проводить інструктаж з безпеки життєдіяльності,обирає свій шлях і засоби проведення таких інструктажів.Для визначення основних напрямів та питань забезпечення безпеки учнів під час проведення навчання в кабінетах фізики та астрономії вчитель використовує інструкцію з безпеки, яку розробляє завідувач кабінетом відповідно до «Положення про організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу в установах і навчальних закладах». Інструкція з безпеки узгоджується з особою, яка відповідає за охорону праці, безпеку життєдіяльності в навчальному закладі, та фахівцем з охорони праці (згідно з наказом Міністерства освіти і науки України від 06.12.2010 №1205 «Про затвердження Типових штатних нормативів загальноосвітніх навчальних закладів» з 01.09.2012 року до штату загальноосвітніх навчальних закладів включено посаду фахівця з охорони праці). Інструкція з безпеки набуває чинності після затвердження її наказом керівника навчального закладу. Введена в дію інструкція реєструється в журналі реєстрації інструкцій з безпеки і розміщується на спеціальному стенді в кабінеті фізики та астрономії. Періодичний перегляд інструкції з безпеки здійснюється один раз на 5 років. Інструкція з безпеки надає типові ситуації у роботі і не вичерпує усіх вимог безпеки. Поряд із її вимогами треба знати і виконувати вимоги, що надаються іншими джерелами, у першу чергу: інструкціями і технічними описами обладнання, інструменту; інструктажами з безпеки життєдіяльності, які учні одержують протягом роботи від учителя, на якого покладено проведення інструктажів;підручниками, посібниками,іншою навчальною літературою.Інструктажі з безпеки життєдіяльності з учнями  проводять завідувачі кабінету фізики та астрономії та вчителі (викладачі) фізики. На початку навчального року перед початком занять у кожному кабінеті фізики та астрономії проводиться первинний інструктаж  з безпеки життєдіяльності. Мета проведення первинного інструктажу – формування відповідального ставлення учнів до питань особистої безпеки та безпеки тих, хто їх оточує, свідоме розуміння необхідності захисту та збереження свого власного здоров’я, дотримання правил безпечної поведінки в умовах виникнення екстремальних ситуацій, у тому числі аварій, і уміння надати першу допомогу і самодопомогу у разі нещасних випадків.Реєстрація такого інструктажу проводиться в журналі реєстрації інструктажів з безпеки життєдіяльності, який зберігається в кожному кабінеті фізики та астрономії. Учні і вихованці, які інструктуються, розписуються в журналі, починаючи з 9-го класу. Перед початком вивчення навчальної теми, виконання завдання, пов’язаних з використанням різних матеріалів, інструментів, приладів, на початку уроку, лабораторної чи практичної роботи також проводиться первинний інструктаж з безпеки життєдіяльності. Про проведення такого первинного інструктажу в журналі обліку навчальних занять на сторінці предмета «Фізика», «Астрономія» в розділі змісту уроку робиться запис: «Інструктаж з БЖД». Учні, які інструктуються, не розписуються про такий інструктаж. Позаплановий інструктаж з учнями проводиться у разі порушення ними вимог, норм і правил, що може призвести чи призвело до травм, аварій, пожеж, у разі нещасних випадків за межами навчального закладу (екскурсії, тощо). Під час проведення позанавчальних заходів у кабінетах фізики та астрономії (конкурси, олімпіади, турніри  з фізики чи астрономії) або заходів навчального призначення (прибирання приміщення, дослідна робота) з учнями проводиться цільовий інструктаж.
 
yulya_kravchuk_92Дата: Неділя, 26.11.2017, 20:35 | Повідомлення # 4
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 1
Статус: Offline
Організація безпечної роботи в кабінеті інформатики
1.Робота з охорони праці в кабінеті інформатики організовується відповідно до статуту навчального закладу, Положення про організацію роботи з охорони праці.
2.На початку вивчення предметів з інформатики учні закріплюються вчителем  за робочими місцями з урахуванням зросту, стану зору та слуху. У випадку навчальної потреби допускається тимчасова зміна розташування учнів у кабінеті інформатики.
3.Позакласні заняття проводяться в присутності вчителів.
4.Учителі стежать за виконанням учнями вимог безпеки під час навчання в кабінеті інформатики.
5.Відповідно до Положення про організацію роботи з охорони праці, до роботи на ПК допускаються учні, які пройшли первинний інструктаж з охорони праці (безпеки життєдіяльності).
6. Відповідно до Дсан ПіН 5.5.6-009-98,безперервна робота учнів з екраном відео монітора не має перевищувати:  для учнів 2-5 класів – 15 хв за одну навчальну годину;  для учнів 6-7 класів – 20 хв за одну навчальну годину; для учнів 8-9 класів – 25 хв. За одну навчальну годину; для учнів 10-11 класів та студентів вищих навчальних закладів І та ІІ рівнів акредитації на першій годині занять – 30 хв, на другій годині – 20 хв. Навчання з інформатики в навчальних закладах системи загальної середньої освіти передбачає 1 – 2 навчальні години на тиждень залежно від освітнього рівня, відповідно до Базового навчального плану загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженого Кабінетом Міністрів України.
7.Навчання на ПК має проводитися з урахуванням можливостей кожного учня в індивідуальному
режимі, який визначає вчитель.
8.Під час занять на ПК для попередження розвитку перевтоми необхідно здійснювати комплекс
профілактичних заходів, а саме: після безперервної роботи з екраном монітора згідно з п.6 – протягом 1,5-2 хв вправи для профілактики зорової втоми; через 25-30 хв роботи з використанням комп’ютерів – протягом 5 хв комплексна вправа для профілактики зорової і статичної втоми.


Повідомлення відредагував yulya_kravchuk_92 - Неділя, 26.11.2017, 20:40
 
Svitla0412Дата: Понеділок, 27.11.2017, 08:45 | Повідомлення # 5
Рядовий
Група: Администраторы
Повідомлень: 4
Статус: Offline
Організація безпечних умов на уроках трудового навчання  в початкових класах.


Для учнів початкової школи інструктажі з безпеки життєдіяльності на уроках трудового навчання слід проводити періодично, систематично і дозовано, з неодноразовим повторенням, нагадуванням

На початку уроків трудового навчання у класній кімнаті чи майстерні завідувач кабінету чи класний керівник проводить первинний інструктаж з безпеки життєдіяльності. Для учнів початкових класів інструкції розробляють з урахуванням вікових особливостей дітей і специфіки їх навчально-пізнавальної та активної трудової діяльності. В інструкціях мають бути вміщені ті організаційні та технічні вимо¬ги, які обов'язкові для виконання всіма учнями класу початкової школи на практичних заняттях з трудового навчання.
Перед проведенням уроку в майстернях або класних кімнатах, обладнаних для уроків трудового навчання, необхідно ознайомити учнів із загальними вимогами щодо безпеки на уроках трудового навчання (див. Додаток 3). Такі правила також слід розмістити на стенді (у куточку трудового навчання) на видноті. Під час первинного інструктажу слід звернути увагу учнів на плакати і таблиці з охорони праці та безпеки життєдіяльності, що нагадуватимуть їм про необхідність виконува¬ти вимоги, які дадуть змогу зберегти здоров'я і життя. З правилами безпечної роботи з різними навчальними матеріалами, інструментами учнів ознайомлюють у процесі навчання відповідно до програми трудового навчання.
Вивчення правил і вимог безпечної поведінки проводять теоретично і практично з наочно-навчальними матеріалами (таблиці, плакати, схеми, пробні матеріали тощо). Виконання усіх пропонованих вимог щодо безпеки дає змогу створити безпечні і сприятливі умови для успішного навчання та збереження життя і здоров'я учнів початкової школи.

Вимоги

щодо безпеки на уроках трудового навчання


1.     Заходити і виходити з кабінету можна лише з дозволу вчителя.
2. Чергові учні мають допомагати вчителю підготувати класну кімнату, матеріали до уроку.
3. На робочому столі в учнів мають бути всі необхідні інструменти і матеріали за темою заняття.
4. Індивідуальні інструменти і матеріали учні мають зберігати у спеціальній робочій папці.
5. Учні повинні сумлінно дотримуватися правил поведінки для учнів школи, правил особистої гігієни і санітарних норм на робочому місці.
6. Під час перерв черговий з числа учнів слідкує за поведінкою учнів та дотриманням ними вимог цієї інструкції.
7. Учням заборонено користуватися несправними меблями чи обладнанням.
8. Учням не можна самостійно відривати вікна. Учитель або техпрацівник на 1-му поверсі можуть відчиняти вікна, а на 2-3-му поверхах — лише фрамуги.
9. Забороняється використовувати електричні нагрівальні прилади для обігріву кабінету.
10. Забороняється використовувати на уроках трудового навчання джерела відкритого вогню.
11. Під час вологого прибирання необхідно вийти з приміщення. Заходити до класної кімнати чи кабінету дозволяється після повного висихання підлоги.
12. Перед початком робот звільнити робоче місце від зайвих предметів і матеріалів.
13. Починати виконувати завдання тільки з дозволу вчителя.
14. Заборонено приносити до класу небезпечні предмети (ріжучі, колючі, вибухові,вогненебезпечні).
15.   Виконувати тільки ту роботу, яку доручив учитель.
16. Застосовувати інструмент тільки за його призначенням.
17.  Заборонено розміщувати пальці рук проти ріжучої частини інструмента.
18.    Передавати інструмент з гострими кінцями ручкою від себе.
19.    Заборонено класти інструменти з гострими кінцями на край стола.
20.    У разі ушкодження будь-якого шкільного обладнання, меблів негайно припинити користування ними, повідомити про це вчителя чи інших працівників школи.
21.    Заборонено змітати рукою сміття, здувати обрізки, стружки з робочого місця. Слід використовувати для прибирання сміття ганчірку або спеціальну щітку.
22.    Заборонено пити воду і вживати їжу.
23.    Після закінчення роботи навести порядок на робочому місці, прибрати сміття.
24.    Вимкнути електроприлади, освітлення.
25.    Інструменти і матеріали очистити та розмістити у визначеному для них місці.

Вимоги

до безпечної роботи з різними навчальними матеріалами


1.    Робота з природними матеріалами
1.1.    Для з'єднання деталей з природних матеріалів (зокрема, засушені стебла, насіння, листочки, гілочки, квітки, жолуді, шишки) дозволяється використовувати пластилін чи клей.
1.2.    Заборонено пробувати навчальні матеріали на смак.
1.3.    Не можна розкладати інструменти на столі. Інструменти слід зберігати у спеціальних коробках, пакетах, підставках, пристосуваннях.
1.4.    Після використання інструментів їх слід повернути до місця зберігання.
1.5.    Для зберігання природних матеріалів слід використовувати окрему коробочку, виготовлену з цупкого паперу.
2.    Робота з глиною, пластиліном
2.1.    Ліплення, фарбування виробів можна проводити тільки на пластиковій дощечці.
2.2.    Пластикову підкладну дощечку під час роботи необхідно розмістити у центрі робочої поверхні.
2.3.    Металеву чи дерев'яну стеку слід розмістити біля підкладної дощечки ліворуч — для ліворуких, праворуч — для праворуких учнів.
2.4.    Попереду пластикової дошки слід поставити відкриту дощечку з пластиліною чи глиною, поряд — чашку з водою.
2.5.    Біля чашки з водою обов'язково має бути серветка з тканини для витирання рук.
2.6.    У разі роботи з ліскою або міцною капроновою ниткою забороняється намотувати її на руки або на інші частини тіла.
2.7.    Не можна залишати шматочки глини чи пластиліну на столі чи парті, кидати чи струшувати їх на підлогу.
2.8.    Не можна торкатися брудними руками обличчя, очей.
2.9.    Після роботи слід витерти руки папером або паперовою серветкою, а по¬тім добре їх вимити з милом.
3.    Робота з папером і картоном
3.1.    Не можна торкатися брудними руками обличчя, очей, особливо при роботі з клеєм.
3.2.    Працювати дозволено лише з ножицями, що мають тупі (закруглені) кінці.
3.3.    Передавати ножиці слід закр'итими, кільцями вперед.
3.4.    Ножиці слід утримувати трьома пальцями: великим, вказівним і середнім. У кільця вставляють великий і середній пальці, а вказівним притримують інструмент знизу. Не допускається вставляння вказівного і великого пальців в одне кільце.
3.5.    Не можна класти пальці лівої (для ліворуких — правої) руки на лінію розрізу. Слід стежити, щоб пальці не потрапили під лезо.
3.6.    Не можна залишати ножиці відкритими.
3.7.    Різати папір слід над столом, а тканину — на столі.
3.8.    Якщо папір складено у кілька разів, то ножиці слід нахиляти праворуч (ліворуч — для ліворуких), заготовку слід тримати за край аркуша.
3.9.    Для видалення надлишків клею слід користуватись спеціальною серветкою.
3.10.    Шматочки невикористаного паперу, картону та інших матеріалів слід складати у спеціальну коробочку.
4.    Робота з текстильними і волокнистими матеріалами, голкою
4.1.    Не можна залишати голку в тканині (виробі) або в одязі.
4.2.    Швацькі шпильки і голки слід тримати у спеціальній подушечці або голь- нику-книжечці.
4.3.    Для роботи з текстильними і волокнистими матеріалами можна користу¬ватися голками великих та середніх розмірів.
4.4.    Для просиляння ниток слід використовувати ниткопросилювач.
4.5.    Загублену голку слід обов'язково відшукати за допомогою магніта.
4.6.    Голки слід зберігати з просиленою ниткою.
4.7.    Не можна брати голку до рота.
4.8.    Подавати голку слід вушком уперед, а шпильку — колечком.
4.9.    При роботі з голкою слід використовувати наперсток (металевий або пластмасовий), що відповідає розміру пальця. Наперсток слід щільно надягати на середній палець правої (для ліворуких — лівої) руки.
4.10.    Не можна розміщувати пальці лівої (для ліворуких — правої) руки на¬впроти проколу тканини.
4.11.    Швацькі нитки, нитки-муліне, крейду, наперсток слід зберігати у спеці¬альних коробочках, а клаптики тканини — у файлі.
4.12.    Нитку для роботи слід брати не довшу за відстань від пальців руки до ліктя.
4.13.    Не можна відкушувати нитку зубами.
4.14.    Лекала та інші подібні пристосування слід зберігати у папці.
4.15.    Під час вишивання слід сидіти прямо, притуляючись до спинки стільця.
5.    Робота з конструкторами
5.1.    Деталі конструктора (дерев'яні, пластмасові, металеві) слід зберігати у спеціальній коробці або у коробці, виготовленій з картонної тари.
5.2.    Не можна наступати, сідати на будь-які деталі конструктора.
5.3.    Розбираючи моделі, деталі слід класти на свої місця у наборі.
5.4.    Забороняється брати до рота гвинтики, гайки, шайби та інші деталі.
5.5.    Не можна ламати, ділити деталі на частини.
5.6.    Закручуючи гвинти викруткою, не слід сильно на неї натискати.
5.7.    Викрутку слід тримати металевою частиною від себе, щоб випадково зіскочивши викрутка не травмувала руку.
5.8.    Поламані деталі слід викидати до спеціально призначеної для цього коробки (ящика).
5.9.    Після закінчення роботи невикористані деталі треба зібрати зі стола, підлоги. Деталі набору слід скласти у відповідні відділи коробки.
6.    Робота з фольгою
6.1.    Скручену у трубочки фольгу слід зберігати у горизонтальному положенні (на столі, на парті, в папці).
6.2.    З готовим виробом, що має загострені (скручені) деталі, слід поводитись обережно: не можна кидатися ним, різко хватати тощо.

Підготували

Вчителі початкових класів:

Поліщук С.А., Ткач Н.Б.
 
Форум » Учительська » Педагогічна рада » Педагогічна рада 21.11-24.11.2017 р.
  • Сторінка 1 з 2
  • 1
  • 2
  • »
Пошук:


Copyright MyCorp © 2018
Безкоштовний хостинг uCoz