Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 24.11.2017, 02:16


[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 3 з 3«123
Форум » Учительська » Педагогічна рада » Педагогічна рада 03.12-09.12.2013 р.
Педагогічна рада 03.12-09.12.2013 р.
mayha30Дата: Середа, 11.12.2013, 17:31 | Повідомлення # 11
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 4
Статус: Offline
Система методів вчителя-словесника, що забезпечує високу результативність.

    Дослідження у США показали, що більш ніж 75% запитань у школах ставлять учителі і ці питання є репродуктивними. Припускаю, що незважаючи на те, що методична наука і практика приділяє увагу цій проблемі, стан справ у нас не ліпший. Вважаю, якщо учень може ставити запитання до тексту, до героя, до автора, адресувати їх сусідові по парті, у групі – це означає, що учень вдумливо опрацьовував матеріал, тому і виникли питання. Отже, метод взаємних запитань намагаюся застосовувати на певному етапі уроку відповідно до навчального матеріалу. У словесників цей метод називається системою запитань Блума. Навчаю дітей, щоб запитання передбачали причинно-наслідкові зв’язки (Чому герой…? У чому причина…? Яка роль…?). Така робота розвиває і логічне мислення і зв’язне мовлення. Звісно, на сьогодні існує безліч методів роботи на уроках мови та литератури, проте у кожного вчителя є свої випробувані. Так вивчаючи роман Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні», не можливо обійтися без порівняльної  характеристики Чіпки та Грицька, а для виконання такої роботи найефективнішим буде застосувати  діаграму Вена, де учні запишуть  спільні риси у спільному колі, а відмінні риси по різні боки.
    Хочу сказати, що навіть не у кожному класі приживеться один і той самий метод роботи. Так семикласники активізуються, створюючи сенкан або асоціативний кущ, а ось нинішнім п’тикласникам довподоби працювати над створенням свого завершення твору, подій – сучасна наука називає це створенням фанфіків. Старшокласники мають певний досвід і можуть презентувати міні проекти. Я практикую такі міні проекти, як створення паспорту твору.
    Звичайно, нові методи необхідно застосовувати, але вчитель має пам’ятати:
-    що дасть учням такий метод роботи;
-    чітко продумувати порядок дій і намагатися максимально скоротити витрати часу на підготовчому етапі;
-    визначити, з якою метою використовується даний метод: інформаційною, розвивальною, виховною;
-    враховувати особливості класу;
-    визначити форми роботи при застосуванні даного методу

                                                                               Вчитель української мови та літератури Пастушок Т. Л.


Повідомлення відредагував mayha30 - Середа, 11.12.2013, 17:34
 
Irina_Mix007Дата: П`ятниця, 24.01.2014, 12:15 | Повідомлення # 12
Рядовий
Група: Администраторы
Повідомлень: 11
Статус: Offline
Людина, що не знає нічого,може навчитися;
справа тількив тому, щоб запалити в ній бажання вчитися.
Д. Дідро

Сьогодні важливим стає нестільки те, що випускник знає, навіть вміє застосовувати в лабораторних умовах, а те, як він володіє прийомами пізнання світу, здібностями і вміннями здобувати нові знання та використовувати їх як засіб існування в суспільстві.Тому постає питання якиммає бути сучасний урок? Дане питання дозволяє сформулювати найбільш загальні
підходи до організації сучасного уроку:
-   посилення його спеціальної спрямованості, що припускаєпідвищення  готовності до входження в дорослежиття;
-   практико-орієнтованість освіти, що передбачає оптимальне поєднання фундаментальних і практичних знань;
- спрямованість на розвиток мислення і практичних навичок;
- розширення різного роду колективних форм роботи, прив’язка досліджуваного матеріалу до проблем повсякденногожиття;
-   диференціація навчального процесу і збільшення часткисамостійної роботи школярів.Сучасний урок повинензабезпечити розвиток якостей, що відповідають вимогам сучасного суспільства, дозволити дитині активно ввійти в доросле життя.
1.    Урок повинен передбачити не тільки виклад матеріалу,змісту, а й завдання, що припускають застосування навчальної інформації на практиці. Під час  вивчення похідної в 11 класі розглядається задача для чого знаходиться найбільше і найменше значення
функції.Організація отримала замовлення: розрахуватирозміри відкритого басейну об’ємом 108 м3 , що маєквадратне дно. На облицювання стін і дна басейну має бути витрачено мінімальну
кількість матеріалу. У вас є  можливістьнавчитися виконувати такі розрахунки, застосовуючи алгоритм знаходженнянайбільшого і найменшого значень функції. 2.    Частина цих знань повинна бути отримана учнями в процесісамостійного пошуку шляхом рішення пошукових задач наскільки пошук таких знань доступний для учнів відповідного віку.Так наприклад, у 5 класі підчас вивчення дії ділення куточком. Завдання: як у інших країнах виконують ділення багатоцифрових чисел?
3.    Виклад навчального матеріалу на уроках може і повинен бути варіативним  за своєю структурою. В одних випадках викладається готова інформація у формі пояснення та за допомогою ілюстрацій. В інших – матеріал вивчається шляхом постановки
проблеми та розкриття шляхів її доказового рішення.     
Підчас вивчення у 5 класі теми «Степінь натурального числа» створюється проблемна ситуація – знайти значення виразів:
а) 2+53; б) [img]file:///C:\DOCUME~1\Admin\LOCALS~1\Temp\msohtml1\01\clip_image004.gif[/img]3; в) ( [img]file:///C:\DOCUME~1\Admin\LOCALS~1\Temp\msohtml1\01\clip_image004.gif[/img])3;   г) (2+5)3 оскільки постає питання яка дія виконується першою. Цей матеріал є новий.
Виклад навчальної інформації можливий у формі розповіді, лекцій, читання підручника, перегляду діафільмів. Одна з основних вимог до уроку передбачає його науковість, неодмінною умовою науковості змісту урокує ознайомлення учнів із доступними для них методами науки.
4.    Важливо завжди усвідомлювати яке місце  урок займає в системі навчального предмета.Урок повинен бути логічною одиницею теми, розділу, курсу.
Структура кожного урокувідповідно до його логіки повинна бути чіткою, із суворим переходом від однієї частини уроку до іншої.
5.    На уроці повинен здійснюватись розвиток навчальнихкомпетентностей учнів за допомогою відтворення академічних знань учнями, вправ
у вміннях і навичках, шляхом виконання завдань на застосування академічних компетентностей у нестандартній ситуації.  Н-д: Прививченні дій над натуральними числами потрібно обчислити значення виразів і учням необхідно розташувати букви згідно з відповідями. Якщо відповіді будуть правильними, то в таблиці можна прочитати назву найбільшого дерева в світі. Це дерево сягає висоти 83 м, в обхваті – 24 м 11см, а росте у Каліфорнії. Інша його назва – мамонтове. В даній задачі застосовується між предметна компетентність.
6.    Навчальний процес тупиковий без кількаразового повтореннязмісту академічних знань і навчальних умінь. Форма повторення може бути різною, у залежності від цілей уроку та його змісту.    На початку уроку проводжу усний рахунок,де відбувається повторення таблиці множення. Усний рахунок проходить у вигляді віршів, загадок. Наприклад: порахуйте:  П’ять п’ятнадцять, без двохдвадцять, семеро, троє, ще й малих двоє.
7.    На уроках повинно проводитись систематичне та планомірнеоцінювання рівня навчальних досягнень учнів. Головний критерій якості уроку –не застосування тих чи інших видів роботи і використаних методик, а навченість учнів, досягнення цілей уроку. Культура вчителя, його інтелектуальний і моральний рівень є однією з головних умов ефективності уроку.


Вчитель математики Ланчук Р.В.
 
Форум » Учительська » Педагогічна рада » Педагогічна рада 03.12-09.12.2013 р.
Сторінка 3 з 3«123
Пошук:


Copyright MyCorp © 2017
Безкоштовний хостинг uCoz