Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 24.11.2017, 02:15


[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 2 з 2«12
Форум » Учительська » Педагогічна рада » Педагогічна рада від 23.02.2012
Педагогічна рада від 23.02.2012
ZOHДата: Четвер, 23.02.2012, 16:12 | Повідомлення # 6
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 1
Статус: Offline
Творчість і майстерність. Складові творчості класного керівника.
(З досвіду роботи вчителя початкових класів Марченко Н.М.)

ТВОРЧІСТЬ – це діяльність людини, яка пропонує щось нове, відрізняється неповторністю, оригінальністю.
МАЙСТЕР – це робітник, який досконало володіє своїм фахом, тому майстерність пов’язують з великим досвідом. Творчим може бути і молодий учитель, ще не майстер.
Якими складовими має володіти творчий вчитель? За допомогою чого, він може запалити очі дітей? Цікавістю, душі – добром, серця – щедрістю.
Головна складова вчителя – це любов до життя, до людей, природи, тварин. Кожний день – відкриття світу!
Вчитель початкових класів повинен володіти умінням в буденних предметах побачити незвичайне, і буденність перетвориться на диво!
Чим володіє творчий вчитель, те віддає іншим. Повага до учня, бажання побачити в ньому особистість, дати знання – це справа честі і совісті вчителя-майстра.
Готовність допомогти, надихнути, зрозуміти – це якість кожної порядної людини.
З досвіду роботи «Професійні таємнички».
Формуванню та розвитку у дітей загальнолюдських цінностей, високої духовної культури (честі, совісті, людської гідності, справедливості, здатності сприймати людей, не бути байдужими і розуміти їх, допомагати, співпереживати, виявляти милосердя, доброзичливість, любити і поважати людину, незалежно від її світогляду, позицій інших якостей) на основі максимального врахування виховних ідеалів школярів та їхніх батьків сприяють колективні форми роботи вчителя з батьками.
Щоб домогтися успіхів у навчанні та вихованні учнів свого класу, формую міцну класну родину однодумців і соратників у вихованні.
Такою школою, як переконує мій досвід, можуть бути колективні виховні справи:
1. Свято першого дзвоника.
2. Родинні вечори «Будьмо знайомими», «Рідна мати моя», «Ой роде мій красний», «Перша вчителько, прощай!»ю
3. Екскурсії «Зелена осінь», «Чари зимового лісу», «Дивовижний світ природи».
4. Свято рідної мови «Диво калинове», свято тат «Без хорошого батька нема хорошого виховання», Свято «Шана Кобзареві».
5. Спортивні свята «Тато, мама, я – спортивна сім’я», «Козацькому роду нема переводу».
6. Практикуми на тему «Праця – головний вихователь», «Поговоримо про вихованість», «Дозвілля наших дітей», «Народна музика і пісня в нашому житті».
7. Диспути «Як провести літній відпочинок», «Від усієї душі».
8. Походи в «Чарівний світ природи», в музеї рідного міста, бібліотеки.
9. Турніри «Кмітливих», «Винахідливих», «Творчих».
10. Усні журнали «Книга – джерело знань», «Ростимо патріотів».
11. Вечори запитань і відповідей з питань статевого виховання, шкідливі звички на організм молодших школярів.
Наприкінці кожного навчального року, замість традиційних батьківських зборів проводжу День сім’ї.
Протягом своєї педагогічної діяльності з дітьми початкової школи проводила виховні заходи і пропоную Вам ознайомитися з тематикою:
1. Уроки гарної поведінки «Вмій слухати», «Віч-на-віч з природою», «Урок пам’яті», «Який твій клас? Розкажи», «Поговоримо на перерві».
2. Конкурси, змагання «Мій букет», «Я приймаю гостей», «Вулична азбука», твори-мініатюри «День в моїй сім’ї».
3. Трудові операції «Радість людям», «Посаджу дерево», «Розширення зеленої зони – догляд за квітами».
4. Огляд преси «Дізнаємося як живе країна», «Вчимося творити своїми руками».
5. Організація роботи класного агентства (ННН) (нове, небувале, невідоме).
6. Свята, ранки: Свято квітів, Свято золотої осені, День красуні зими, Свято скакалки в м’яча, Свято улюблених книг, Свято «Чарівні слова», гра-подорож до міста Ввічливих.
7. Бесіди «Добрими справами славна людина», «Ними гордиться країна», «Про це забувати неможна», «Гарно дружити – значить правду говорити».

Додано (23.02.2012, 16:12)
---------------------------------------------
ПАМЯТКА ТВОРЧОГО ВЧИТЕЛЯ

- шукай ключ до кожного;
- не намагайся силою досягнути успіху;
- не забувай хвалити;
- помічай найменші успіхи учня;
- оцінюй тільки вчинки дитини, а не її саму;
- починай виховання з радості;
- висловлюйся як можна ясніше і чіткіше;
- не вбивай у дітях казку;
- думай про дитячий «банк щасливих спогадів»;
- краще виховання – запрошення учнів до роздумів;
- тільки наблизивши до себе дитину, можна впливати на розвиток її духовного світу;
- діти не повинні йти від вчителя підкореними;
- визнавай право учня на помилку;
- до того часу, поки у дітей є віра в добро, людину, ідеал, є й виховання;
- не використовуй оцінку, як засіб покарання;
- необдумане покарання дуже шкодить;
- завищені вимоги до учня – одна з причин конфліктів;
- учень, впевнений в неможливості змінити щось, відмовляється від творчого пошуку.



Методоб'єднання вчителів початкових класів


Повідомлення відредагував ZOH - Четвер, 23.02.2012, 16:10
 
анжелаДата: Четвер, 23.02.2012, 22:26 | Повідомлення # 7
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 2
Статус: Offline
Творчий вчитель спонукає до творчості учнів. Творчий вчитель вносить новизну, оригінальність у свою щоденну роботу. Це сприяє розкутості учнів, розкріпаченню їхньої творчої уяви, а це і є передумова формування творчих особистісних якостей.
Найважливіші особисті якості вчителя:
- психологічна компетентність;
- компетентність;
- гнучкість;
- нестандартність мислення;
- почуття нового;
- емоційний контакт і взаєморозуміння;
- довіра;
- повага до особистості;
- чуйність;
- наявність тенденції до соціальної взаємодії;
- готовність здіснювати індивідуальний підхід до своїх учнів;
- повага свободи учня;
- уміння бути самим собою.
Учитель повинен бути сформований як творча індивідуальність, яка включає в себе творче мислення і здатність до творчої діяльності.
Найважливіші якості вчителя, що сприяють успішній творчій діяльності:
- здатність;
- пошуково-проблемний стиль мислення;
- уміння створювати проблемні, нестандартні навчальні і виховні ситуації;
- оригінальність у всіх сферах своїє діяльності;
- творча фантазія;
- розвинена уява.
Специфічні особисті якості:
- сміливість;
- готовність до ризику;
- цілеспрямованість;
- допитливість;
- самостійність;
- наполегливість;
- ентузіазм.
Специфічні ведучі мотиви:
- необхідність реалізувати своє "я", бажання бути визнаним;
- творчий інтерес;
- захопленість творчим процесом;
- прагнення досягти найбільшої результативності в конкретних умовах праці;
- комунікативні здібності;
- здатність до самоуправління;
- високий рівень високої культури.
Це якості, що дозволяють виявити та розвинути творчий потенціал учнів.
Я вважаю, що кожному вчителю слід заглянути самому в душу, запитати своє серце:"Чи можу я?", " Чи знаю я?", "Чи можу я запалити вогонь в серці дитини?", "Чи хочу?". І дати собі відповідь, чесну, а значить, і правільну. Якщо учитель володіє знаннями, він повинен навчити інших. Нашею метою і повинна стати ідея - запалити душі наших дітей! Дати їм можливість розвиватися без нашої допомоги, зберігаючи в душі тепло від нашого вогню.
Якими ж якостями володіє учитель творчий? За допомогою чого він запалює очі дітей?
Цікавістю. Душі - добром, серця - щедрістю.
Головна якість - це любов до життя взагалі. Учитель повинен володіти умінням в буденних предметах побачити незвичайне і буденність сама по собі перетвориться на диво!
Готовність допомогти, надихнути, зрозуміти - це якость творчого вчителя і кожної порядної людини.
(З досвіду класних керівників В. А. Герасименко. А. Ф. Рой.)


Повідомлення відредагував анжела - Четвер, 23.02.2012, 22:30
 
Форум » Учительська » Педагогічна рада » Педагогічна рада від 23.02.2012
Сторінка 2 з 2«12
Пошук:


Copyright MyCorp © 2017
Безкоштовний хостинг uCoz