Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 24.11.2017, 02:16


[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 212»
Форум » Учительська » Педагогічна рада » Педагогічна рада від 23.02.2012
Педагогічна рада від 23.02.2012
Irina_Mix007Дата: Середа, 22.02.2012, 17:33 | Повідомлення # 1
Рядовий
Група: Администраторы
Повідомлень: 11
Статус: Offline
На сторінці "Методична робота" у вкладці "Педагогічна рада" розміщено план педагогічної ради на тему "Творчість класного керівника: шляхи звільнення від стереотипів і шаблонів", яка має відбутися 23.02.2012 р.
Прошу ознайомитися з доповіддю заступника директора з виховної роботи Діденко Т.В. з даного питання та вносити свої пропозиції і рекомендації.
 
сойкаДата: Середа, 22.02.2012, 19:09 | Повідомлення # 2
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 2
Статус: Offline
Модель класного керівника


Майя

Повідомлення відредагував сойка - Середа, 22.02.2012, 21:16
 
сойкаДата: Середа, 22.02.2012, 22:21 | Повідомлення # 3
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 2
Статус: Offline
Сучасні виховні системи та технології
Прикріплення: 7602691.jpg(103Kb) · 7322910.jpg(116Kb)


Майя

Повідомлення відредагував сойка - Середа, 22.02.2012, 22:28
 
KnopaДата: Четвер, 23.02.2012, 10:45 | Повідомлення # 4
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 2
Статус: Offline
Умови для творчості вчителя. Здібності людини, що є сходинками до педагогічної майстерності.

Педагогічна творчість займає особливе місце серед різних видів творчості, оскільки саме вона визначає вектори динамічного розвитку всіх творчих процесів людства. Носієм педагогічної творчості є вчитель, який стоїть біля витоків розвитку особистості кожної людини. Метою і результатом педагогічної творчості є творчий розвиток учнів, який передбачає поступове формування в учнів здатності до творчості – інтегрованої якості особистості, що об’єднує спрямованість і мотиви, творчі уміння й психологічні процеси, які забезпечують людині успіх і піднімають її діяльність до творчого рівня.
Аналіз вітчизняної та зарубіжної психолого-педагогічної літератури, стан вирішення цієї проблеми в практиці роботи школи дозволили визначити такі основні педагогічні умови, які сприяють творчій діяльності, самореалізації особистості вчителя:
• забезпечення можливості реалізації вчителем своїх здібностей у найважливішій сфері його життєдіяльності - трудовій, а саме: у навчально-виховному процесі, у пізнавальній роботі з учнями, у системі підвищення кваліфікації з метою самоутвердження вчителя, розвитку в нього почуття самоповаги;
• сприяння самовизначенню кожного вчителя в усіх сферах внутрішкільного життя через індивідуальний вибір;
• детальне вивчення найбільш значущих для вчителів видів громадської діяльності і сприяння вияву особистості кожного вчителя у певному виді громадської діяльності для його самовизначення, самоутвердження й самореалізації через них;
• створення творчої атмосфери, здорового морально-психологічного клімату в колективі;
• утвердження в колективі демократичного стилю спілкування, свободи критики, творчих дискусій;
• забезпечення вільного часу вчителя (реалізація у практичній діяльності ідей інтенсифікації праці, оптимізації навчально-виховного процесу, наукової організації праці) з метою створення умов для самореалізації особистості вчителя на дозвіллі, підвищення його загальної культури;
• своєчасна позитивна оцінка діяльності вчителя для розвитку в нього почуття задоволення;
• уміння керівника помічати, розвивати й цінувати неповторну творчу індивідуальність кожного вчителя;
• забезпечення соціального захисту вчителя в умовах ринкової економіки, матеріальних умов його життя й праці (диференційована заробітна плата, обладнані методичний і навчальний кабінет, кімната емоційного розвантаження, домашня бібліотека тощо);
• забезпечення естетичних умов праці.
Щодо загальних здібностей людини, що є сходинками до педагогічної майстерності, виділимо наступні:
• здатність до нестандартного рішення;
• пошуково-проблемний стиль мислення;
• уміння створювати проблемні, нестандартні навчальні і виховні ситуації;
• оригінальність у всіх сферах своєї діяльності;
• творча фантазія, розвинена уява;
• специфічні особистісні якості (сміливість, готовність до ризику, винахідливість, цілеспрямованість, оптимізм, ентузіазм, настирливість, упевненість, кмітливість, інтуїтивне відчуття нового та оригінального та ін).
Благородство праці педагога найбільш концентровано втілене в роботі класного керівника, сила впливу якого на вихованців, їхніх батьків і на життєдіяльність усього шкільного колективу є досить вагомою.

МОДЕЛЬ ТВОРЧОГО КЛАСНОГО КЕРІВНИКА

особистість
індивідуальність
любов і повага
вдумливість психолога
організаторські, комунікативні професійні здібності
оптимізм життєвої мудрості
нелегка праця розуму і серця.
 
KnopaДата: Четвер, 23.02.2012, 12:02 | Повідомлення # 5
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 2
Статус: Offline
Модель творчого вчителя


 
Форум » Учительська » Педагогічна рада » Педагогічна рада від 23.02.2012
Сторінка 1 з 212»
Пошук:


Copyright MyCorp © 2017
Безкоштовний хостинг uCoz